Organizacja imprez – szeroka oferta naszych usług
Zajmujemy się kompleksową organizacją imprez. Głównym sektorem naszej działalności jest organizacja ślubów i wesel, jednak zajmujemy się również przygotowywaniem eventów firmowych oraz różnego rodzaju imprez okolicznościowych, takich jak komunie, chrzty, rocznice oraz wieczory panieńskie i kawalerskie. Łączymy dokładne planowanie i rzetelną organizację z kreatywnością i otwartością na potrzeby naszych klientów. Podpowiadamy korzystne rozwiązania i dzielimy się sprawdzonymi pomysłami. Zapewniamy stały kontakt z nami i współpracę przebiegającą w przyjaznej, bezstresowej atmosferze.
Do podstawowych obszarów naszej działalności należą:
- rozmowa ze zleceniodawcą, poznanie oczekiwań i ustalenie celów,
- przygotowanie planu imprezy oraz opracowanie harmonogramu zadań,
- sporządzanie kosztorysu,
- rezerwowanie terminów, negocjowanie kosztów, rozliczanie i podpisywanie umów z podwykonawcami,
- czuwanie nad przebiegiem prac i kontrolowanie, czy organizacja wydarzenia przebiega zgodnie z planem,
- prowadzenie potrzebnej dokumentacji (takiej jak np. korespondencja, kontrakty, regulaminy).